onsdag 12 juni 2013

Ta med möhippan på en hattkurs

Efterhand som intresse för att bära hatt ökar även intresset för tillverkning av hattar och hårsmycken. Det trillar in förfrågningar om kurser av olika slag bla om jag tar emot möhippor på kurs.
Svaret är kort och gott Ja!

Jag erbjuder en inspirationsdag för möhippor som är 3h lång där samtliga deltagare får tillverka ett hårsmycke i bananfiber. För mer info om kursen klicka här.
Nedan följer lite omdöme från tidigare deltagare.



Åsa Nordlöf, möhippa

"Inspirationsdagen med hårsmyckesverkstad för möhippan var fantastisk kul. Kreativt och inspirerande. Jag kan varmt rekommendera Marlenes underbara kurs. Alla i sällskapet var oerhört nöjda."


Anna Arbman, möhippa

"Tusen tack för i lördags, det hade inte kunnat vara bättre! Vår "brud" är supernöjd o vi hade alla jätteroligt! Hela gänget var alldeles upprymda o glada efter din kurs, det var verkligen jätte, jätte uppskattat bland alla deltagarna! Alla var mycket imponerade av din skicklighet och dina kunskaper och din förmåga att förmedla dessa o uppmuntra oss i vårt skapande :) Stort tack för att du hade ordnat dryck, godis och fina hattaskar det var också mycket uppskattat!"


Ulrika Widgren, möhippa

"Jag tyckte att det var jättekul att få pyssla hos dig och det visade sig att min syster (bruden) hade drömt om att få göra det. Jag hörde bara positiva ord från övriga tjejer trots att pysselengagemanget var lite skiftande.
Det var roligt att göra något kreativt som faktiskt blev något! Jag ska ha mitt hårsmycke på bröllopet."







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar