fredag 6 april 2012

Fjädrar i hatten

Man kan nog säga att jag är rätt duktig på att nörda ner mig i vackra saker, under flera år har jag samlat och samlat på vackra hatt relaterade ting. Jag har haft turen att fler än en gång kommit över vintage modist material allt från strå till fjädrar. Jag har en helt box här hemma fylld med vackra fjädrar i olika färger och former, vissa nya men 80% är gammla. Problemet är att jag tycker fjädrar är så vackra att jag knappt vågar gör annat än att beundra dom. Så det är på tiden att jag gör en hel omvändning i vår o sommar ska jag skapa vackra hattar och hårsmycken som helt enkelt förjänar en ståtlig fäjder eller två som extra dekoration :)
Gammla godingar

Plymer som jag fyndat igår



Modist Marlene Feldtblad www.nene.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar