tisdag 4 oktober 2011

Hatt kurs i bananfiber

I lördags höll jag i höstens första hatt kurs/inspirations dag, deltagarna fick lära sig hur man klär och draperar en pillerburk, det var ett hel skönt gäng kvinnor som jag hoppas kommer tillbaka på min andra inspirationsdag där vi ska jobba i bananfiber. Jag kommer bland annat visa hur man formar blommor och blad som man kan använda som hårsmycke eller en broch.
I oktober kan man välja på att komma på inspirationsdag lördagen 15/10 eller 29/10 klockan 10-15.
det kommer finnas bananfiber att köpa på plats av mig. Så det man behöver ta med sig är nål, tråd fjädrar, dekorationsband allt möjligt man kan tänka sig att pynta med, kanske en krokig silver sked? :-) Och en MASSA fantasi!
Anmälan görs på www.sv.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar