söndag 13 februari 2011

Hatt utställning på Allt om bröllop mässan i Malmö

Nervös och väldigt förväntans full är dom rätta orden att beskriva mig med förra lördagen, då Allt om bröllops mässa gick av staplen i Malmö. Det var första gången jag medverka på den mässan men absolut inte sista. Som min mässgranne sa -det finns inga bättre kunder alla är ju så glada. Och det hade han rätt i. Väldigt snart fylldes min lilla monter med nyfikna blivande brudar och deras vänninor och trycket var rätt högt när mässan slog upp portarna, andas fick man göra när det var modevisning.
Så vad vill dom blivande Malmö brudarna har på huvet? Självklart så var dom små coiferna med flor väldigt populärt även diademen med enkla små bananfiber blommer. Hade även många önskemål om flor diadem,enkelt och rent att bära på vägen ner till altaret. Men det är klart först ska klänningen införskaffas sen får man lägga på detaljerna, utöver dom bokade kund mötena så tro jag på en bra efekt nu eftermässan, det är ju trots allt inte bara bruden som kan bära något på huvet. Så jag hoppas på att årets alla  bröllops deltagare tuffar till sig och sätter något fräckt på huvet och passar på för det är ju fest! :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar